TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

kissing my best friend thank you for everything

Kategori: Amandas inlägg

- nu är det över.

I fredags hämtade Lena Rasmus.
Det var jättejättejobbigt, bland det svåraste jag verit med om.

Men om jag tänker "han är hemma nu" så känns det något lättare, och jag har hälsat på honom varje dag den här helgen och han ser väldigt nöjd ut! Det går nog ingen nöd på honom, och om han slipper gå lektioner så kommer det absolut inte göra det.






min världens vackraste prins,
min bästa vän,
jag önskar dig det bästa.

tack för all den glädje du givit mig,
tack för alla fina studer du bjudit mig på.
tack för alla oersättningsbara minnen jag fått av dig.
tack för allt,
ingen kommer någonsin kunna ta din plats i mitt hjärta


Kommentarer


Kommentera inlägget här: