TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

it get's harder, but it won't take my love away

Kategori: Rasmus



det var det första som slog mig imorse,
rasmus.
det är det jag tänker på nu,
ramsus.

vi har bara några dagar kvar tillsammans.
sen åker han tillbaka.
tillbaka till gymnasiet, sen ut på annons.


min kära älskade fina vackra rasmus
den trettioförsta januari var den bästa dagen i mitt liv, dagen då blev min.
sitter här i tårar och förtvivlan,
jag sviker dig!
har aldrig känt mig hemskare än vad jag gör just nu,
jag sårar mitt hjärta och bryter det i bitar,
jag lämnar och övergiver dig. min bästa vän, mitt allt. jag lämnar dig.

kan inte förstå hur ont det kommer göra, jag kan inte inse själv hur tomt det kommer vara utan dig.
jag vet inte hur jag ska göra utan dig.
alla bilder, alla filmer. alla fantastiska minnen.
allt vi delat tillsammans du och jag min fyrbenta älsklingspojke.

där går du i hagen och inte har en aning om vad som kommer hända om några dagar,
tror att vardagen kommer bli sig lik - men det blir den inte.

hur ska jag ta mig till utan dig vid min sida?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: