TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Hemma i Mora

Kategori:

Blev lite impulsiv när jag kom hem idag och bestämde mig för att ta med mig Olle och ta tåget hem till mora, träffa familjen och plugga lite körkortsteori i morgon. Ganska skönt att få komma hem och umgås lite med barnen, ha middagen klar och äta lite glass och vinbär till efterrätt.

Allmänhetensdag började i alla fall med att rida igenom kadriljen som jag skulle vara med på vid lunch, sen var de ponnyriding, snabblunch, rida fram häst (fick ha Kortez P, en trevlig halvblodsvallack, ganska mycket min typ av häst faktikst) innan det var dags att in i körhuset och visa upp sig på kadriljen. Det gick bra, han var trevlig och det uppskattades av åskådarna tror jag :) Sen hjälpta jag klassen med att sälja lite fika och chilla lite. Hem och lämna grejer och till stallet och fixa Quilan. Förövrigt är det sista dagen som hon vilar idag, så imorgon får jag äntligen rida! :)

Nu när jag är hemma så får ni se en bild sen montékvalet på Ramona.

Självklart laggar det så att jag inte får upp fler, men men..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: