TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Hemma i Mora igen

Kategori:

Jag ska till tandis i morgon klockan 07.45 så jag sover hemma i Mora inatt. Sambon är hundvakt så Olle är kvar i Rättvik och Mikkis tog kvällen i stallet åt mig idag. Tack! Sen ska jag till skolan för 2 ellerja, typ1.5 lektioner innan jag åker till Mora igen efter lunch och har körlektion och pluggar lite teori. Var uppe på skolan och spelade brännboll med internateleverna och grillade lite korv innan jag åkte till mora också.

Hade håltimme mellan 20 i tolv och 10 över 3 idag så jag passade på att faxa hästen då, ganska praktiskt faktiskt! Var ute och skrittade (vilken nyhet va?) med morsan idag igen, nu är hon i alla fall definitivt på gång igen. det är ju sååå tråkigt att skritta en hel ridtur, speciellt när det är för tredje dagen i rad! Så när vi kom över ik Jarl och det var en skolklass där eller nåt, så började hon med sina små luftsprång och skulle stajla lite för dom, haha tokponny!


Ungefär så här såg det ut idag framför alla barnen, fast barbacka såklart, Haha!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: