TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Gone all day long

Kategori:

Ingen vidare uppdatering från min sida idag. Gick upp klockan 06.15 i morse och har varit igång hela dagen, jobbat och följt med på trav, V75 och Evelina startade ju som sagt. Kom hem till mora vid tio, åt middag och snackat skit. Jag har helt enklet inte haft tillgång till varken dator eller internet på heladagen. Tequila fick en vilodag, skadar nog inte, så jag får se om jag börjar trava med henne i morgon eller om jag väntar en dag till. Men jag är i alla fall hemma i mora i natt för att gå på trafikskolan (som vanligt) i morgon. Det var 10% rabatt på kördressar och jackor borta på Bollnäs idag så jag passade på att fixa en monté jacka åt mig (Kajsas idé).

Evelina sprang 13.5 (för dom som förstår travspråk) och sänkte rekordet men fick ändå inga pengar, ibland är det bra tufft. Predator fick punktering på ena däcket redan från start och sprang ändå 15.3, vilket också detta var nytt rekord och så fick han 6 pris och 2000 kr. Dom skötte bra, men med lite otur med andra ord!


Då datorn inte vill samarbeta och ladda upp bilder så får ni en gammal på mig och morsan istället :)

Dags att sussa, godnatt! men Amanda, jag lever i alla fall. Har bara inte haft något internet ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: