TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Gästblogg - Janina

Kategori: Janinas inlägg



Hallå där ! tar mig friheten att kraffsa ner några rader här i bloggen trots att jag inte bloggar här på teamdalarna längre. Ni som har följt bloggen från början vet att det var jag och Amanda som startade den här bloggen från början, men efter jag sålde min älskade häst så valde jag att sluta blogga här och superduktiga Malin tog över istället! Hur bra som helst. Så nu agerar jag mest "bloggdesign hjälp" till brudarna :) haha!

Har suttit hela morgonen och gjort om designen och headern totalt här på bloggen! Jag blev supernöjd med den och jag hoppas att både Amanda och Malin och även ni bloggläsare gillar den.

Jag har förövrigt numera en privat blogg så ta er en titt på Janinafrid.myshowroom.se !

Puss sålänge !
/ Janina



Kommentarer


Kommentera inlägget här: