TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Förkyld!

Kategori:

Jag är lite si så där små förkyld, eller ja, ganska mycket faktiskt. Men jag fick i alla fall gjort matteprovet idag som jag skulle ha gjort i går efter halkbanan men jag gick hem istället, var lite små trött. Efter det tog jag tåget hem till Mora och pluggade teori och hade körlektion. Karin körde in lite grejer åt mig innan jag tog bussen hem till Rättvik igen, men kom på när jag kom hem igen att jag skulle ha bett dom tagit med lite fler saker, typ som vita ridbyxor som jag kommer behöva på måndag är tanken. Det är en hel del olika saker på gång nu, ni kommer få se allt eftersom...

Jag kom till stallet vid en halv åtta och efter att jag mockat så satte jag, Quilan och Olle på oss lite reflexer och stack ut i skogen en sväng i mörkret. Myspys med en pigg häst och en lika pigg hund. Tequila kändes fin, tror bannemej att jag rider mycket bättre barbacka än i sadel faktiskt! Men det kanske blir så när man jämt rider barabacka, haha! Som en kvinna borta på springkällestallet frågade någon gång i vintras,
-Jaså, du är ute och rider barbacka som vanligt?
-Japp!
-Har du ingen sadel du?
-Jorå, men det är mycket trevligare utan!
-Funderade bara eftersom man aldrig ser dig rida i sadel..
Förklarar nog gansaka bra hur jag brukar rida, ute i skogen, i mörker, oavsett vilket väder det är och barbacka!


Typ det här ser jag ganska ofta, och känslan jag hade när jag tog just den här bilden, den är obeskrivlig!
Om ni nu ville veta liksom :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: