TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Dagens träning

Kategori: Amandas inlägg

Kingen:
Red ut i skogen, skrittade ca 10 minuter på mycket småstigar. Travade lite och galopperade - red i 20 minuter.

Ute i skogen kom jag på en grej Victoria sa till mig - att Kingen va inkörd.
Så jag hittade en av klubbens selar och tömkörde Kingen i ridhuset, gick segt till en början innan han förstod men sen var de som han inte gjort annat.
Det var tydligen flera år sedan han blev körd alls så jag ska ta det försiktigt fram,
 men jag har ett mål denna vecka; ATT SITTA I VAGN BAKOM KINGEN.



Jag har mycket att tacka Stiernhööksgymnasiets skolstall (Elisabeth Olovsson & Lena Erkes) för att dom lärt mig att tömköra, longera & köra så bra!!





Rasmus: Marcus ska rida för första gången i sitt liv! Lägger upp bilder senare , hihi (a)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: