TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Come, take a walk with me

Kategori: Amandas inlägg



Kingen kändes jättefin idag när vi tränade förhållningar och tempoväxlingar, lyssnade jättefint. Red till "terrängis" som vi kallar det , en 8-volt ute skogen runt träd där jag tränade byten också, satt nästan som en smäck.
Det vart en rejäl konditionsträning och jag fick upp flåset på honom och han blev svettig så han fick duscha lite när vi kom hem, tyckte han nog var ganska skönt.

Pratade med min lärare Anna(inte Anna på ridskolan, utan Anna på travet) idag och vi bestämde att jag skulle få låna sele & vagn en gång i veckan och köra honom, kanonbra träning för grabben.

Imorgon är det dressyr som står på schemat, Evve ska rida Rasmus. Vi kan alla fyra behöva en del dressyrträning! Vi får filma och ta kort på varandra, har hittat USB-kabeln till kameran nu! ;) 

Nudå? Nu ska jag baka kladdkaka sen sätta mig och glo på TV, blev kvar i Mora ikväll - men det känns rätt skönt att vara hemma hos mamma igen faktiskt. Saknar henne mer än vad jag tror när jag är borta hela tiden.
Får se om jag slänger in ett till inlägg sen, men annars få ni ha en trevlig kväll kära läsare, kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här: