TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Changed plans

Kategori:

Det blev ingen körning idag, Amanda var på möte till sent och jag fick hoppa in och rida för Kerstin Ahlgren istället för Mats, då hans häst Udine är lite stel sen hon gick ner sig i en myr i söndags. Det var kul att rida för Kerstin igen, red för henne i två år tills lektionerna på ridklubben ändrades lite grann så jag började rida för Ina på torsdagar istället. Kerstin tyckte i alla fall att ja har gjort ett bra jobb med henne under sommaren, jättekul att höra! Under lektionen så jobbade vi lösgörande och red lite rörelser från programmet som vi ska rida i Skåne nästa helg. Alltid nyttigt! Tequila var fin och jag är nöjd!

Förövrigt så klarade jag halkbanan och nu är uppskrivning och uppkörning inbokade! Det var lite jobbigt i morse bara för jag hade ställt klockan på 05.25 istället för 04.25 (så går det när man är trött när man lägger sig) dom skulle hämta mig 05.30, snacka om att jag blev stressad när jag vaknade! Drog på mig lite kläder och kastade i mig lite frukost innan jag gick ut till korsningen där de skulle hämta upp mig. Men det gick ju bra i alla fall :)






Lite bilder från när jag körde Quilan förra våren :)

Nej, nu ska jag och min förkylning ta och sova en stund och hoppas på att vi orkar ta oss till skolan i morgon. Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: