TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Whoop whoop!

Kategori:

Hemkommen efter en natt hemma i Mora, en förmiddag på körskolan och sist stallet! Jag och Amanda stack ner till Siljan med hästarna och slutade upp ganska plaskblöta. Min stackars mobil är på spa-behandling i ugnen efter lite vattenbehandling. Jag försöker redigera lite bilder och filmer men funderar på att ge upp och lämna över det jobbet till Amanda. Men det kommer lite bilder och kanske någon film i alla fall! Inte var det kallt heller, hästarna gick villigt i en andra gång efter att en kvinna uppe på stranden erbjöd sig att ta kort på oss. Tequila bara studsade som vanligt när vi kom till rakbanan efteråt, så jag och Tequila drog en repa där också, dock ganska väldigt mycket långsammare än sist haha. Med andra ord, Tequila var väldigt nöjd med dagens ridpass, jag med!


Så här torr var jag. Inte undra på att mobilen nu har spenderat 40 minuter i ugnen...

Kommentarer

  • Lovisa säger:

    Sv; Ja men verkligen! Vad underbart allt var!

    Kommer fortfarande ihåg att jag fick låna dina chaps för att mina stövlar gick sönder haha :D!

    Typ tuuuuusen år sen :) <3!

    2011-10-22 | 20:25:59
    Bloggadress: http://livparidskola.blogg.se/

Kommentera inlägget här: