TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

what goes around, comes back around

Kategori: Ej hästrelaterat

Sitter i skolan jag med, precis som Malin.
Har för tillfället ekologi och ska skriva en uppsats om regnskogen, jippie..!
Känner mig mer motiverad för att kika runt på olika bloggar, samt hästnet, blocket, hööks och lite sånadär roliga sidor. Det är alltid en risk att sätta sig vid en dator när man ska göra skolarbeten, skolarbetet kommer oftast alltid i sista hand på något vänster.

I morse hade jag historia och skulle göra ett prov jag inte alls hade någon kunskap till att göra eftersom jag var sjuk förra veckan och inte hade tillgång till böckerna som låg i mitt skåp, -bra bortförklaring i know! (fast det är ju sant)
Men iallafall så drog jag till stallet eftersom resten av klassen gjorde prov - så mockade jag och gjorde klart maten åt Flash, så när jag åker till stallet sen har jag bara Tequilas box kvar.

Nudå? Ska kolla in lite bloggar sen blir det att ta tummen ur och börja surfa om Afrikas regnskogar, det ska ju trots allt göras.


min fina pojk!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: