TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Headline?

Kategori:

Dagarna går i ett och igår att jag inte ens vid datorn tror jag. Började med prov i hästen andas och hjärtat slår, sen  trav på skolan, fick rida ett monté jobb med Remenbrance. Hon var fin men ganska rejält stakr så idag har jag träningsvärk i kroppen så att det heter duga! Men det är precis som det ska vara! Hade lite håltime så jag pluggade och avslutade med matte D till klockan halv 5. Då cyklade jag raka vägen till stallet, mockade och fixade innan jag och Johanna red ut på mystur med Tequila och Leka, en ridskolehäst. Jag tycker det är såå kul med sällskap ute i skogen, är ju nästa alltid själv annars. Johanna och jag har så trevligt dessutom o0ch snackar i ett, ingen tystnad för de stackars hästarna inte ;)

När vi var klara så for jag bort till persborg och tacokväll med fina vänner som jag bodde med i ettan. Jättemys det med! När jag kom hem vis sent igen så somnade jag illa kvickt efter att jag smsat Amanda om hästen som kommer i morgon. Hade sovmorgon i morse pockså, och den tog jag vara på! Hade en lektion idag och slutade vid lunch. = Stallet när det är ljust ute med andra ord, Helt okej! Eftersom jag alltid är så seg i stallet så fick jag självklart springa till tåget.. Hade körlektion hemma i Mora vid 18, pluggade lite teori och åkte hem till Mor och Far och åt lite mat, trevlans! Nu står det inte på, en vecka, sen får det bära eller brista! Så nu sitter jag och funderar på hurvida jag ska sova kvar här eller åka till Rättvik ikväll. Någon som har ett förslag?



Kommentarer

  • Johanna säger:

    En mysig ridtur och jag tror ponnisarna tyckte de också. Kram :)

    2011-10-20 | 08:27:55
  • Malin säger:

    Ja, det tror jag också! :) Kram

    2011-10-20 | 13:31:46
    Bloggadress: http://teamdalarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: