TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Time goes by

Kategori:

Slutade just skolan och insåg att jag behöver få hit mitt cykellås, för när jag slutade så var cykeln inte utanför skolan där jag ställde den i morse. Förmodligen någon som haft bråttom och "lånat" den lite. Tack och lov så hittade jag den ju igen, den stod snyggt uppställd nere vid tågstationen.

Tequila ska i alla fall få en välförtjänt vilodag. Dressyrträning för Ina i torsdags, långritt med Evelina och Rasmus och efteråt lite race på rakan i fredags. Lite dressystrimm i lördags (och annat bus i mörkret ;) och tävling igår. Plus att jag har lite huvudvärk, så då får jag också en vilodag med lite tid över för läxor förhoppningsvis. Nu ska jag bort till stallet och klappa på världens bästa ponny!


Så här fin var morsan i alla reflexerna när vi var ute och red i fredags. Haha, jag är extrem med reflexer och kör hellre på för mycket än för lite! ;)

Höres sen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: