TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Jag somnade!

Kategori:

Men jag lyckades vakna igen. Man kan ju inte lägga sig utan att ha ätit middag liksom! Så nu äter jag lite typisk studentmat (snabbmakaroner och ägg, hade inget bacon hemma) efter att ha tagit en liten (ofrivillig) powernap på en timme. Var förbi travet idag och pratade lite med hovslagaren så hon kanske hinner bli skodd innan helgen, för då är det ju Haloweenhoppet! Tisdag idag = jag och Johanna rider ut och myser med Tequila och Leka i skogen. Alltid lika trevligt! Tackar för sällskapet :) Idag var jag dock seg och trött så det var inte riktigt lika mycket prat som vanligt, och jag krävde inte så mycket av Tequila heller, hon fick springa lite som hon ville hon. Är välbehövligt sånt också, lite ridpass utan krav. Efteråt så smorde vi lite grejer innan det var dags att kvällsfodra alla hästarna.
Var ju hem till Mora en sväng igår och körde till Rättvik i morse. Första lektionen var ridning uppe i skolstallet och vi fick reda på att gymnasiet kommer att få starta elitsatsning till nästa höst! Så dom skulle fota lite bilder som dom kunde ha på "press releasen" till helgen. Så jag och Janice fick fotas med Atlas och Kortez P (skolans hästar) Jag och Atlas stod för dressyren (knoppade och fina i vita lindor och vitt schabrak) medans Janice och KP fick stå för hoppningnen. Spännande att se hur bliderna blev sen! :) Så det blev en lite udda men ganska kul lektion faktiskt!


Dressyrponnyn i Falun

Kommentarer

  • Johanna Jäderberg säger:

    Tack själv :) kram <3

    2011-10-26 | 21:57:14

Kommentera inlägget här: