TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Internet samarbetar inte direkt

Kategori:

Så ni får nog helt enkelt ta uppdaternignen som den är.
Igår fick Tequila sig en välförtjänt vilodag och jag åkte hem till mora och mös lite med mor, far, mat och vinbärsbaj. Helt okej. Trafikskolan var jag också på som vanligt, vill ha nin uppskrivning nu! Olle fick stanna kvar hemma i Mora nu när hon löper, är lite svårt att ha med sig en löptik överallt.

Idag var det dressyr för Ina. Hittade inte riktigt känslan som jag gjorde i Tisdags, Kan kanske bero på att vi var 5 istället för 2 i ridhuset? Fast, vi sparar ju det till söndag också förstås! Ja, nån bortförklaring måste man väl ha ;) Jobbade med lite olika delar från LA:1 an och fokus på sits och ridnignen i sig. Det gör man i och för sig nästan varja gång, men lite mer fokus än vanligt. Tequila var fin ändå, det var bara galoppen som inte var hundra, men tror att jag var lite ofokuserad vissa bitar också. Så jag är nöjd med dagens lektion!

Jag kilppte henne idag också, för andra gången den här hösten redan (har täckat lite dåligt). Så nu är hon naken och fin till på söndag också :) Kom på att jag glömde ta en bild på hur det blev så ni får nog se det i morgon. Istället får ni en av favoritbilderna som Sara tog förra helgen!


Jag och min bästa vän!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: