TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

i'll spend you a million dollars

Kategori: Amandas inlägg

jag har haft turen att få träffa en underbar pojke.
en som får mig ett äkta leende på läpparna,
när det jobbiga svider inom mig.
en som inte sviker mig,
eller gör mig ledsen.
en som står där och ger mig en stöttande blick,
när jag behöver en liten knuff.


jag har haft turen att få träffa en underbar pojke,
en lekfull kamrat som alltid vill mig väl,
och som jag med handen på hjärtat säger
- du har vunnit mitt hjärta.



Min vackra flampunkt ♥


Kommentarer

  • Linnea säger:

    så roligt att du har hittat rätt manda :) <3

    2011-10-31 | 11:24:49
    Bloggadress: http://hjeertat.bloggplatsen.se
  • Johanna Jäderberg säger:

    Ni är så gulliga ihop, det är så kul att det går så bra! :D Kram <3

    2011-10-31 | 11:30:29
  • Matilda V säger:

    Håller helt mä Johanna, Ni är jätte gulliga tillsammans, och ni är jätte duktiga! :)

    Kram!

    2011-11-03 | 08:59:20

Kommentera inlägget här: