TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

I really could'nt wait!

Kategori: Amandas inlägg

Vart så himla sugen på att ta ut honom när jag stod där och gjorde iordning honom, så jag tog på han repgirmman sen gick vi ut i paddocken i mörkret och jobbade lite lystningsövningar!
Han fattade inte så jättemycket, ville hellre kolla runtomkring och äta godiset jag hade - men jag förstår honom såhär första dagen!
Är nöjd iallafall, han försökte verkligen och jag tror att han kommer vara otroligt snabblärd när jag och Maria sätter igång med träningen! :)

(har btw "bokat" in en tränare som ska hjälpa oss med NH, Maria Nordin, en otroligt duktig bekant till mor min som håller på massor med sånt och har vart i bl.a England på föreläsning/kurs!)






Kommentarer

  • Bitte säger:

    Han är så otroligt fin. Bara hoppas att hans ben blir OK snart. Men som du skrev tidigare, ni har en chans att verkligen lära känna varandra nu. Önskar dig all lycka och framgång samt välgång med Flashen. :)

    2011-10-20 | 23:22:21
  • Isabella och Linda säger:

    Fin blogg:)

    2011-10-21 | 07:29:13
    Bloggadress: http://cassechuck.blogg.se/
  • Becca säger:

    Hur hög är han? :)

    2011-10-21 | 09:55:24
    Bloggadress: http://beccrusk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: