TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

I am right here my friend..

Kategori:

Jag råkar bara vara lite utom synhåll ibland.

Svar till Amandas inlägg, Where did you go?


Jag vet precis vilken tävling det här var. Det var på den tiden jag började lära känna Saga, Julia, Jessica och alla andra. Den tiden precis när man började bli en del av gänget. En del av Rättviks Ridklubb. Och vilket gäng vi är! Jädrar vad kul vi har!

Det här var hösten 2010, jag fick vara med och tävla den avslutande omgången i div. II Hoppning. Och vi vann omgången! Förutom det så vann vi även B-finalen! Ganska bra tävlings dag faktiskt :)

Det var då bästa Evelina satt i dommartornat och dommaren tyckte att Tequila inte var lika mycket tax längre. Som jag skrattade haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: