TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

friday night

Kategori:

Fullt upp hela helgen, Nu kommer lite uppdatering!

Fredagens motion av hästen var barbacka tur i mörkret i skogen som vanligt. Pigg, glad och lite luftsprång! Sen blev hon duschad och flätad innan hon fick komma in i boxen och äta lite mat. Stod och putsade grejerna ett bra tag medans jag stod och funderade lite i min egen värld. Stallet är ju den bästa terapin eller hur?

När jag kom hem igen så åt jag en matlåda innan jag åkte ner på Rättvik med bilen. Det slutade med att vi blev chaffuörer åt några typer i en Saab, men med batteri torsk så la bilen av i nittsjökorsningen klockan 3 på natten. Lite små underhållande äventyr så där, haha.


Grejerna putsade och klara inför en fälttävlan i sommras

Kommentarer


Kommentera inlägget här: