TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Flash Point

Kategori: Flash Point

Nu är det ju så att jag har lovar et information om mr. F, men sanningen är den att jag inte vet så mycket om honom!

Kan ju börja med det enklaste "allmänna":

Flash Point   Halvblodsvalack -04
Isabell, bläs, VB vit över kota, HF vit under kota
Okänd härstamning (Kiro är ej godkänd hingst)

Blev valack vid 4 års ålder då Annelie köpte honom.
Han har varit hos våran fantastiska Rättviksryttare Elin Hedman(Elin lånade honom av A) ett tag innan skadan kom - exakt när, hur länge eller hur mycket har presterade under tiden vet jag inte, men det lovar jag att ta reda på! :)

Haft hovleds- & knäledsinflammation och är just nu halt med någon grad på några ben - exakt vilka och vilken grad ska jag berätta imorgon då jag har papprena, och när Ina förklarat allt jag inte förstår för mig.


Vet ni,
fråga mig istället - för jag vet inte vad jag ska berätta om. Det blir lättare för mig då! :)





Han är såå fin!
Hur jag än försökte kunde jag verkligen inte få han att se ful ut på bild, haha!

Kommentarer

  • Johanna säger:

    Riktigt snygg häst och tror verkligen han är rätt häst för dig Amanda, önskar dig verkligen lycka till och hoppas du verkligen har funnit din vän här i livet nu :-)

    2011-10-21 | 00:01:59
  • Malin säger:

    Hej Amanda. måste fråga. har du köpt en skadad häst eller? :/ jag är glad att du är glad men som sagt bara en fråga som jag är nyfiken och lika bra att fråga dig :) inget illa och hoppas du inte tar det illa. har du ridit honom nått eller så? berätta mer om snyggingen! j'ttenyfiken! kram

    2011-10-21 | 16:21:34
  • amanda säger:

    Johanna, Fina ord, tusen tack! :)

    2011-10-21 | 22:52:49
    Bloggadress: http://teamdalarna.blogg.se/
  • amanda säger:

    Malin: Vilken Malin är det som undrar? Jag har inte köpt Flashen än, men jag ska. Och ja han rä inte hel nu men han kommer att bli bra. Ja jag red honom idag :) Har ju precis skrivit att ni får fråga för jag vet inte vad ni vill veta ;) Kram

    2011-10-21 | 22:54:09
    Bloggadress: http://teamdalarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: