TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

A dream is a wish your heart makes

Kategori: Ej hästrelaterat

Haha, det är nog en väldans tur ibland att ingen kan se mig nu när jag fjantar runt på rummet och dansar till musiken på mixmegapol (eftersom internet gör som det gör så poppar jag på radio istället för spotify). Varken Olle eller Elin är hemma så tror i alla fall inte att någon ser mig, haha. När jag dessutom börjar bli lite trött och hyper (drar i lite små trådar och snart är det bara att hoppas! :) Så blir det ännu lite värre. Tackar för sovmorgonen i morgon. Fast det är lite tomt utan min lilla Olle, hur ska jag klara mig utan henne i en hel vecka eller nåt! O.o Bra fråga faktiskt.. Oj, nu blev det så där rörigt igen som det blir när jag är trött, hehe. Ni får en bild på mig och Olle istället, återigen Sara som fotat.


Jag och min andra bäsra vän!

Det är nog ännu mer tur att ingen hör mig när jag fjantar som jag gör..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: