TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

you're the one lightening me up

Kategori: Amandas inlägg

igår var de en heldag i stallet som sagt, veterinären var där och behandlade Nawigator & gav stackars Ubbe behandling för kolik, passade på att fråga henne om Flash. (det var hon som veternärbesiktade honom 29/9)
Hon tyckte jag kunde sätta igång han långsamt sen skulle vi stämma av en tid om en månad och kolla hur han ser ut då, för när hon kollade på honom hade han typ inte gjort något på ett år och var jättestel - vilket jag också märkt både under sadeln och i töm.
 
Så för er som inte tror mig - jag har veterinärens ord på att Flash faktiskt är igångsättnings- och ridbar.

 
min fina pojke,
med lite tid blir det här såå bra!


Kommentarer

  • Anonym säger:

    vad är det för fel på hästen?

    2011-11-08 | 16:37:57

Kommentera inlägget här: