TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

We all want all kind of things

Kategori:

Åkte bort till stallet igen efter middagen. Jag och Amanda har ju insläpp och kvällsfodring på tisdagar. Så jag var kvar där ett tag, snackade skit och gjorde inget vidare viktigt. Precis innan jag skulle till och cykla hem så kom Hanna Norin (hon som körde hästbussen ner till Skåne) med sin systerdotter och ville borsta lite häst. Hanna har ju 5 hemma men dom åt sin kvällsmat för tillfället, så dom ville inte störa. Så jag erbjöd Quilan att få vara borstningsobejkt medans jag cyklade hemmåt, haha. Men Quilan var nog ganska nöjd när hon fick lite godis efteråt och pysslas om för andra gången idag.


Skåne, bästa helgen på riktigt länge!

Nej, jag ska ju upp i morgon så nu ska jag till och sova lite. Godnatt kära läsare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: