TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Lunch? Hmm, more like dinner..

Kategori:

På vägen hem från stallet och skulle äta lunch, så svängde jag förbi travet och tänkte hälsa Kajsa att jag kunde vara med och rida på travarlektionen imorgon som Ina har på onsdagar. Det är så skönt att svänga förbi där, man känner sig alltid uppskattad, för det finns alltid något som dom vill ha hjäp med, ta in en häst , borsta två mocka någon box och sånt där. Och dom uppskattar hjälpen dom får. Så jag blev kvar där i över en timme och borstade lite hästar, tog in någon från hagen, och hjälpte till att gå med en ettåring som var i vagn för första gången. Sen fick jag äta lite tårta som tack, alltid lika gott! Lunchen blev i och för sig lite försenad, så jag tog midag och lunch på samma gång sen när jag kom hem vid halv 5, funkar det också! :) Jag fick i alla fall rida Evelina i morgon på lektionen, och så vekade det som om jag fick rida någon mer efter det, helt okej :) Så i morgon blir det en förmiddag på travet innan jag fixar Tequila och åker hem mot Mora!


Evelina i skogen i Nittsjö för några år sedan :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: