TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

@ the harness racing course

Kategori:

(Tidsinställt inlägg)
När ni läser det här inlägget så är jag ute på travet och kör eller rider någon häst. Tisdagförmiddagar så är vi nämligen i något av stallen på skolan, antingen på travet eller i skolstallet. Den här veckan är det trav. Vi äter snart lunch i teorisalen innan vi har lite teori. Tanken är att jag och Mikkis ska ha varsin lektion, meeeen, jag har förträngt den läxan (precis som alla andra) så jag har ju inte riktigt gjort den dårå, men det märks hur det löser sig. Hoppas bara på att Madde inte blir allt för sur på mig och min bristande självdisciplin..


Bild från förra vintern efter att jag ridit ett jobb på Bestfriend Hanover och Maria på Celan Café.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: