TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Such a big ego

Kategori:

Jag och Johanna var ju ute och red idag, det blev bara lite skritt i skogen för Leka var lite små hängig. Så efteråt travade och galopperade jag lite kravlöst i ridhuset. Kände lite lätt på sakerna som jag fick tips om igår och det fungerade faktiskt bra. Hon var fin idag min lilla tant! När vi var klara så fick Johanna rida ut på Caster en av klubbens hästar medans jag ställde mig (hör och häpna) och putsade massa grejer fast att det inte ens är tävling på gång! Haha. Ena tränset smorde jag igår, men idag smorde jag de andra två tränsen, martingallen, och sadelgjordarna. Ganska avslappnande faktiskt att bara stå i sin egna lilla värld med musik i öronen och och gnugga på alla lädergrejer. Höll nog på i över en timme. Åh, vad jag gillar lov, för då har man ju faktiskt tid för sån typ av terapi! Heelt okej!


What am I gonna do when the best part of me was always you?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: