TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Skolmästerskap i dressyr

Kategori:

Världens bästa Tequila skötte sig bra på skolmästerskapen i dressyr igår. Han var lite pigg och taggad på framridnignen, men det är ju som vanligt. Inne på banan så skötte hon sig faktiskt, lite spänd i galoppen. Men jag är nöjd! Det var en Lätt B:1 med 12 starter och efter +60% så kom vi på delad andraplats! med Vickan och Maja, Vann gjorde Rebecca en eltjej på en skolhäst, superkul! Ååh, bästaste Tequila! Från att alltid varit stormsist så har vi nu våran första placering i dressyr! :D


Ungefär så här glad var jag igår, om inte ännu gladare! Haha, red med ett fånflin på läpparna hela vägen hem kan jag säga!

Förhoppningsvis så får jag en film av Malin Nordstedt till helgen, hon hade inga datorsladdar till telefonen här i Rättvik.

Kommentarer

  • Johanna <3 säger:

    Vad duktiga ni är, vad ni har utvecklats ;D <3

    2011-11-23 | 22:13:08
  • Pappa Björn säger:

    Grattis mitt barn!

    Grattis bästa hästen!

    2011-11-24 | 09:50:43

Kommentera inlägget här: