TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

skitungen

Kategori: Amandas inlägg

När jag åkte förbi stallet idag på vägen hem med bussen runt fyra så var Flash inte ute i hagen men alla andra privatisar var där dom skulle ute i sina hagar, så jag funderade inte mer på det och tänkte att dom kanske höll på med insläpp och tog Flashen först.
Men när jag kom till stallet så sa Malin att Flash stod inne när hon kom dit vid tjugo över tre - så jag kollade grinden om han kanske hade sprängt den och så fick han stå inne resten av dagen och tänka över sina synder, jag gick i alla fall ut till Ina i ridhuset och frågade vad min häst hade gjort för något som fick lov att stå inne så tidigt - jo, då var det såhär:

(Nawigator ska egentligens tå i sjukhage nu)
Anna hade glömt att Nawi ska stå i sjukhage så hon släppte ut grabbarna bus i hagen som vanligt och dom vart ju ÖVERLYCKLIGA av att få gå tillsammans igen som inte hade fått leka ihop på en heeeel vecka - så dom satte igång med att bralla och fara runt där så då tog dom in Nawi i sin box och lät Flashen stå ute själv i hagen, (vilket inte alls brukar vara några problem) men då vetni så hade han tydligen sagt att han minsann inte ville vara själv ute utan han ville ju leka med sin bästa vän så han brallade vidare och ropade efetr Nawi som stod i sin box - så då tog Anna & Ina in Flashen igen så fick han stå i boxen och han var tydligen helt dyblöt av svett och helt anfådd.
Så så var det med den historien - ett helt jävla ointressant inlägg men jag var såhäääääär sugen på att skriva! :D


Tur att han hjälper mig att sätta igång sig själv - jag behöver ju bara göra halva arbetet när han springer runt i hagen coh skaffar sig kondition, då kan jag bara stärka upp muskler och få han i balans - PERFEKT! ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här: