TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

oväntat samtal

Kategori: Amandas inlägg

idag när jag slutat jobbat hade jag två missade samtal från mobil ocih ett röstmeddelande så jasg kyssnade på det och det löd:
"Hej Amanda, det här är Katrin Frick. Vi är ute efter en helgarbetare hos Witasp stall i Nittjsö, är du intresserad? Ring upp mig när du hör det här eller så ringer jag upp senare."
Sen ringde jag upp och fick lämna ett röstmeddelande sen ringde Katrin upp efter en kvart.

Nu kommer jag från och med lördag jobba hos proffstravtränaren Leif Witasp, hur grymt är inte det?!

Lite nervös inför lördag är jag, men först och främst lär jag ta morgondagen med körlektion och riskettan, sen fredag och hjälpa Linda & Anna nere hos Witasp andra stall på travbanan hela dagen från 7 till när dom inte behöver mig längre - men det är eftermiddagstrav på fredag så lär bli där till kvällskvisten.


Stallet i Nittsjö. (klicka på bilden för att komma till hemsidan)

Spänannde va?!
Tycker det är kul att dom ringer mig och frågar, helt fantastiskt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: