TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Mor och dotter på efterlängtad mystur

Kategori: Amandas inlägg



Överraskade mor när hon kom och skulle hämta mig att hon fick rida på den gula stora herren och jag lånade klubbens underbara Morris, så vi luffasde i skogen i ca en halvtimme sen ville hon rida lite mer så hon fick rida i paddocken. Hon är förövrigt den första förutom jag som sitter på han sen han kom till mig - det var kul att se hans rörelser och han är faktiskt väldigt fin! :)
Här är ett youtubeklipp som jag i smyg filmade, hehe.

Mor har förövrigt inte ridit på flera år, tyckte hon var jätteduktig ! :)





Stackars mamma lyckades dra på sig en stukning i vänsterfoten när hon skulle hoppa upp så när vi kom hem till mora så käkade vi och tyckte att det såg värre ut och åkte upp till akuten vid 19.30, mor fick komma hem fick komma hem vid 12 halv ett inatt :(




Kommentarer

  • maja alm säger:

    Hej:) jag är emma alms lilla syster:) har han blivit bra i sina framben? är lite nyfiken på hur de går för er:)

    2011-11-29 | 22:24:11

Kommentera inlägget här: