TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Ligger lite efter..

Kategori:

Jo, nu ligger jag ju lite efter med uppdateringen igen, ILLA MALIN ILLA!!

Jag ska bättra mig, jag lovar!

Sitter just nu i skolan och gör inget alls på Kemilektionen. 11 har jag lunch, sen slutar jag för dagen.
Har varit lite upptagen ibörjan av veckan så inte riktigt hunnit med allt, har inte ens suttit vid datorn.
Blir träning för Ina ikväll, ska prova lägga under en padd och kolla om den ligger bättre då, för den dyker lite. och ska ska jag rida med bett för första gången på en vecka eller något, spännande att se reaktionen.

vi höres sen


Fina vän!

Kommentarer

  • Marlene säger:

    Hej,

    är det du som har köpt Flash? Jag red honom mycket hos Annelie:) Har själv en gul häst ;)

    Massa lycka till.

    2011-11-10 | 11:05:25
  • amanda säger:

    Hej Marlene! Ja det är jag som köpt honom! Jaha vad kul! Tack så mycket! :)

    2011-11-10 | 22:07:29
    Bloggadress: http://teamdalarna.blogg.se/
  • Marlene säger:

    Grattis vad kul:) Min häst gick tillsammans med flash.

    Jag har lite bilder på flash som hingst osv :)

    2011-11-11 | 08:35:46

Kommentera inlägget här: