TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Lämnart ett litet fotavtryck !

Kategori: Janinas inlägg


Hihi, jag passar på att slänga in ett litet inlägg i smyg här hos amanda och malin medans jag ändå är inloggad ;)

Har fixat en provisorisk header till dom eftersom amanda har skaffat sig en ny liten stjärna "Flash Point" och då också ville ha en ny header med nya bilder. Men som sagt är denna bara provisorisk tills dom har knäppt lite vinterbilder och jag ska hjälpa dom att sätta ihop en vinterdesign istället :) Sååå I hope you like it!

(för er som inte vet så är det jag som startade upp bloggen från början med amanda, men som har lämnat över bloggandet till malin)

PUSS / Janina
www.Janinafrid.blogg.se

Kommentarer

  • Evelina säger:

    Super fin header!! :D

    2011-11-22 | 21:46:19
  • Pappa Björn säger:

    Snyggt!

    Precis vad jag har efterlyst!

    2011-11-23 | 10:11:53

Kommentera inlägget här: