TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Igår..

Kategori:

..så tog jag, Tequila, Mickis och Wranac en skrittur ner på byn. Eftersom vi skulle gå vid bilvägen så fick Olle stanna i stallet, om hon och bilarna börjar mucka så tror jag faktiskt att bilarna vinner. Vi tänkte ut i skogen först, men när mickis berättade att dom sett en vargflock uppe i Backa (vissserligen för 2 veckor sen) så vågade vi inte ut i skogen i mörkret, så vi vände och red ner mot byn i stället, där finns det ju lampor i alla fall. Och vi får ju inte rida längs eljusspåret så vad gör man annars? Vi red ner bakom statoil och upp förbi gymnasiet igen. Tänkte först in och handla lite för jag hade kortet på mig men det var lite för mycket folk ;)

Mickis och jag lär oss aldrig heller att våra hästar är lite för lika och bara taggar upp varandra, så jag och Tequila utförde så där lagom avancerade galoppslutor på gångbanan längs med riksväg 70 och alla lastbilar, haha! Så det kan gå. Men trots kylan så hade vi i alla fall väldigt trevligt! Jag med Mickis feecefilt runt benen och Mickis i Amandas ridtäckbyxor.


Här är föresten Mickis och Snygg-Wranac!

Kommentarer

  • Mickis säger:

    Nämen! Se där vilken svart skönhet :-) Nästa gång går vi in på Statoil malin ;-)

    2011-11-17 | 22:23:16

Kommentera inlägget här: