TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

i hope you'll exuse me

Kategori: Amandas inlägg

Hallådär!
En hel vecka sen nästan! usch och fy, jag ber så hemskt mycket om ursäkt.

Vädret har varit otroligt, jag har haft massor för mig i skolan, åkt hemifrån när det är mörkt - kommit hem när det är mörkt, en ständig trötthet och olust till allt.

Tur att man är två på bloggen så den uppehålls liite i alla fall
- men nu har det hänt big changes sen jag var här sist!

TUSEN TACK KÄRA JANINA FÖR DENNA OTROLIGT FINA HEADER trots denna stress du har nu! Hoppas du har trevligt på din korta resa - och att din tenta om två, tre veckor går bra!
Vi har redan bokat en till fotograf så fort snön landat, så nu får vi tjaaata på att snön ska komma  så du får göra din idéstormade vinterdesign - jag längtar!
Massor av kramar till dig underbara Pullan!


Inte så mycket har hänt sedan sist, vi har lullat runt i skogen jag och den store gule, fortfarande under en väldigt långsam igångsättning. Så ni har inte missat något förutom det inlägg jag kommer skriva efter denna - då vi hade våran första träning igår!! :D

Förlåt ännu en gång för min urusla update!



Min underbara bebis



Kommentarer


Kommentera inlägget här: