TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

giving up today

Kategori: Amandas inlägg

som rubriken lyder, jag ger upp för idag nu.
kryper ner i sängen och njuter av mitt nystädade rum. ( ja mor, jag gjorde det äntligen!! ;) )
Imorgon står TRAV på schemat sen lunch och vårat mysiga klassråd med våran mysiga klass. Efter det går jag vidare till min guldklimp och tar en sväng i skogen innan Annelie kommer så vi äntligen kan skriva under köpet och skicka in ägarbytet.
Sen blir det hem och duscha och äta middag med lite av Hagmans underbara släkt för att fira Patric som fyller 19 imorgon.
Sen sooooova för i helgen blir det FULLT UPP precis som vanligt.
Inte en lugn stund i mitt liv - men det är nog så jag trivs bäst gissar jag.



Trivs bäst gör jag även med denna herre.
Min vacka, lekfulla, underbara, lite haldryga, fina guldklimp!



God natt kära bloggläsare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: