TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Fly me away..

Kategori:

Nu får ni vara duktiga att svara på frågorna medan jag är i stallet kära läsare!

Kom hem för skolan för ett tag sedan, har betalat lite via internetbaken (vuxenpoäng!) Har haft dubbla prov idag, ett i Kemi B och ett i Matte D. Har dessutom ringt på att par Sarm Hippiquestövlar på hästnet (hoppas dom passar!), mina har ju dragkedjan gett upp på för typ 4 eller 5 gången. De börjar dessutom bli väldigt slitna, klackat om dem en gång och med tanke på att jag har haft dom i 3 år och karin i något år innan det, så var dom värda 1400 kr på börjes, men nu känns det inte riktigt värt att laga dom längre. Har ju väntat för visste inte riktigt hur jag skulle göra med Tequila. Men nu är det dags för nya stövlar känner jag!

Vet inte riktigt vad jag ska göra med tanten idag, antingen köring på travet eller rida en vända i skogen, får se...


I åsebo i augusti

Kommentarer


Kommentera inlägget här: