TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

ett fantastiskt bildminne

Kategori: Rasmus



Oavsett vad, kommer du att vara min bästa vän. Vara min första största häst och hästen som gav mig min första känsla till framgång.
Med dig utvecklades jag enormt mycket - tills den dagen det tog stopp för oss båda.

Jag är dig evigt tacksam Rasmus - för dom fina stunderna du gav mig. Alla härliga skratt och alla underbara minnen. Du fick mig att känna hur en riktig kärlek skulle vara, du fick mig att inse att bandet mellan häst och männsika kan vara unikt och obrytbart.
Jag kommer minnas alla filmer och alla bilder med ett stort leende men samtidigt med ett hugg i hjärtat, för det gör ont i mig att veta att två bästa vänner inte kan leva livet ut tillsammans - så som vi hade önskat det.

Du var min själ och min andre hälft.
Du var min livskraft och min andräddare.
Du var min lycka och mitt skratt.
Du var mitt absoluta allt.
Jag älskar dig,
för all evig tid.


// Din, föralltid din Amanda

Kommentarer


Kommentera inlägget här: