TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Dags för att ha någolunda koll

Kategori: Amandas inlägg

Tänkte för en gångs skull ha koll på hur mycket pengar jag gör av på den fyrbenta.
Så igår grejade jag med ekonomiöversikten till Flashen fram till midnatt, skönt att ha det gjort.
Så från och med nu = ordning på ekonomin.
Skrämmande som fan att för en gångs skull att ha en blekaste aning om hur mycket pengar man egentligen lägger på dom, men så otroligt nyttigt för att komma tillbaka till verkligheten och verkligen INSE att jag inte behöver handla så sjukt mycket...
Jag som kan shoppa loss till hästen medans jag själv springer runt i åratals gamla kläder.


Har dragit utskrifter från alla mina kontoöverföringar och skrivit ut ett papper där jag skriver upp alla skoningar, samt har en plastmapp där alla kvitton från butiker ligger. Nu har jag stenkoll!

Bra va?! ( nu blir du väl stolt över dotra di, mor? ;) )



Kommentarer

  • mor säger:

    Absolut!! Nu blir jag stolt, duktig flicka :)

    2011-11-21 | 07:53:52

Kommentera inlägget här: