TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

bringing quite bad news

Kategori: Amandas inlägg

När Vicki och dom skulle hämta sadeln idag så var dom inte hemma, så jag får väl ta och åka till Falun någon dag och hämta den + lädergrimman + skorna - eller om någon bekant till mig som läser detta har vägarna förbi där?!
Jaja, det går ingen nöd på oss utan sadel ett par dagar till! :)
(klubben är så otroligt snäll och lånar ut Pelles sadel som passar Flash när inte han går dom två gångerna jag frågat)



min sötaste sötnosing !!

Kommentarer

  • mora säger:

    Så Flash kostade 60 000?

    2011-11-10 | 17:33:41
  • amanda säger:

    vad utgår du med därifrån egentligen? jag kommer fortfarande inte säga vad jag fick ge för honom då jag anser att det är en personlig fråga :)

    2011-11-10 | 23:01:43
    Bloggadress: http://teamdalarna.blogg.se/
  • Bitte säger:

    Vad störande med den där moras kommentar. Bara för att det stod i annonsen att han säljs för 60 000 så kanske Amanda betala 6 kr eller t o m 600 000. Vad spelar det för roll? Är det bara för att klaga vidare? Varför inte säga vilken enormt fin häst du har köpt, tycker man inte det så håller man bara käft.

    Jag köpte själv en häst som skulle kosta 14.500, folk har frågat mig men ingen har fått reda på det rätta priset för det angår bara mig. Nu när och om hon är till salu är priset beroende på köparen medans vissa personer aldrig får köpa henne.

    2011-11-11 | 08:55:07

Kommentera inlägget här: