TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Amanda hissar & dissar 5 saker

Kategori: Hiss/Diss



Det jag hissar till vänster och det jag dissar till höger,
uttryck gärna eran åsikt!


Helt vanliga, snygga enkla boots.                                 Typiskt ponnystuk, mönster och färger -SPYR på det!




Eskadronfleevetäcke - mycket snygg design!              Militärfleecetäcke?? Skulle aldrig sätta på min häst denna.


Lamicell - kvalité och snygg, enkel design.               Grimmor med text och blingbling får mig också att spy...



TEKNA - fräscha, snygga, enkla!                              Glansiga skydd? - Nejtack!



Glen Gordon  snyggt! Dock har många denna.      Helt vita schabrak utan brodyr är så urtrist & faller mig ur smak.





Detta är bara min personliga åsikt.
Det skulle vara kul att veta vad just DU tycker om detta?!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: