TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Väldigt dålig update från min sida..

Kategori: Amandas inlägg


Therese & Hans

.. men jag har haft otroligt mycket att göra.
Idag var i alla fall första dagen på min 5 veckor långa APU som jag har hos Hans R Strömberg!
Jag har ridit tre hästar (Kricken C.D, Little Miss Sweden & On Track Hilda), två stycken motionjobb och en unghäst som bara blivit riden en gång tidigare, spännande! Efter det körde jag en häst (Jasmine Frecia) , väldigt skoj!
Min första dag var toppen!!


Jasmine Frecia & Therese Andersson

Kricken C.D & Therese Andersson

Little Miss Sweden & Hans Strömberg

On Track Hilda & Hans Strömberg



Ska bli spännande att se vad dessa 5 veckor har att erbjuda, jag kommer troligtvis att lära mig en massa!! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här: