TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Tisdag och jag är sjukling

Kategori: Janinas inlägg



Tror jag håller på att bli sjuk ...Hade jätteont i halsen när jag vaknade och det har inte gått över, plus att jag känner mig hängig och febrig emellanåt. Så ingen ridning för mig idag, jag har inte krafter till det :(...suck.
Har iallafall tvingat mig igenom en skoldag, eller ja en halv om man ska vara petig. Jag har validerat bort en av de två sista kurserna som vi läser nu eftersom jag redan har betyg i det ämnet. Vilket gör att jag bara läser en av kurserna - och därför bara går halvdagar (08.30 - 11.30) fram till sommarlovet. SKÖNT !

Har ätit lite sallad som jag köpte med mig på vägen hem från skolan och ska snart hoppa i stallkläderna och ge mig ut i stallet och mocka osv. Spelar ingen roll om man är sjuk eller inte, hästen ska skötas ändå! :)





min bästa vän ...
cause you are amazing just the way you are












Kommentarer


Kommentera inlägget här: