TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Snö ?

Kategori: Janinas inlägg



Kändes ju inte lite mysko att vakna både igår och idag och titta ut genom fönstret och se ... SNÖ ! haha, efter flera dagars sol och värme så kommer det helt plötsligt snö igen.

Var uppe tidigt imorse som vanligt och släppte ut hästarna, har ätit lite frukost nu och tänkte slänga in ett snabbt inlägg här bara...Känner att det är lite dåligt med idéer om vad jag ska blogga om just nu. Så därför undrar jag, vad vill NI läsa om? vill ni ha fler bilder? mindre/mer av någonting ? Kom gärna med förslag om vad ni vill läsa om här i bloggen. Det uppskattas verkligen!

Senare idag blir det ett dressyr/markarbetspass med nalleman! ska se om jag kan få med mamma och kameran så jag får lite bilder.












Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jag vill se massor mer bilder och videoklipp!! :D

    2011-05-04 | 16:46:03

Kommentera inlägget här: