TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Skoldag och underbart väder!

Kategori: Janinas inlägg



Vet ni vad jag älskar? ...när man är totalt opepp på att gå till skolan för det ska bli kanon fint väder, sitter i skolan (i och för sig bara till 12 men ändå..) och har en miljon tankar i huvudet och hänger inte med på lektionen för 5 öre, kommer hem och har en hel hög med skolarbeten att göra som måste in idag...och dessutom är vädret fortfarande helt underbart! ...men då måste jag istället sätta mig vid datorn och plugga klart. Sånt är inge roligt alls tycker jag :( men tröstar mig med att jag endast har två halvdagar kvar i skolan innan jag får "sommarlov". Ska ju jobba hela sommaren men det är skönt att ta en paus från skolan.

Ridningen får vänta till senare i kväll så jag hinner klart med skolarbetet i tid.



bjuder på en bild på mig själv för ovanlighetens skull :)














Kommentarer


Kommentera inlägget här: