TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Sjukling

Kategori: Amandas inlägg

Har varit förkyld hela helgen, även idag så världensbästannnie har tagit hand om min bästa fyrbenta vän.
idag hade hon ridit ut i skogen med malin hammarskjöld samt tagit några hopp på terrängbanan, rasmus älskar terränghoppning!! sen hade hon duchat honom och efetr det tagit en långpromenad ute i skogen så han skulle torka. gulle dig annie, du är bäst min vän!!

nu fick jag jag en fin bild på facebook från annie från idag :)


Rasmus gigantiska öron fick inte plats på bilden, haha :)


Jag älskar er två! Mina absolut bästa vänner - fångade på en underbar bild!!

Kommentarer

  • annie säger:

    vi älskar dig med Hjärtat mitt!!

    är jättekul att hjälpa dig med honom,

    så ja får tänka på annat!

    du är bäst <3

    2011-05-24 | 06:35:54
    Bloggadress: http://annieforsberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: