TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

säger bara: blogg.se -.-

Kategori: Amandas inlägg

kul att jag skrev världens inlägg om dagens ridtur & sen bara klickas blogg.se bort bara sådär, sen fanns inte inlägget sparat i utkast. varför i hela fridens namn sparas inte inläggen i utkastet?!

jaja, rasmus var i alla vall ohyggligt pigg idag i skogen och jag önskar jag hade tagit jaktstången istället för hackamoret så kanske jag skulle haft en liten suck att säga till om, men icke!
men, det var kul och rasmus fick springa av sig bäst han ville, och jag antar att han behövde det. flera sånahär turer? -jatack! 

efter en välförtjänad dusch och stretching släppte jag rasmus & joe i lektionshästarnas gräshage och dom blev otroligt lyckliga av att se gräs i oändligheter! -MAAAAAT!!!!



 dom blir nog aningen missnöjda imorgonbitti när dom får gå ut i sandhagen igen ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: