TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Nya hästen

Kategori: Janinas inlägg




Som ni vet så var ju min familj neröver i landet och hämtade hem mammas nya häst igår. Jag stannade hemma och agerade häst och husvakt hela dagen.. haha, nej men jag hade ett viktigt möte på förmiddagen som jag var tvungen att gå på, så jag kunde tyvärr inte följa med dom.

Resan dit och hem hade gått bra, och jag fick vänta med stor spänning ända tills sent på kvällen då dom äntligen kom hem. Kan lova er att jag höll på att spricka av nyfikenhet på hur hästen såg ut i verkligheten (bara sett den på bild och film innan). Gud vilken sötnos det var! trevlig att hantera och supercharmig.

Ni är säkert också nyfikna på att veta mer om den och se bilder antar jag ? ska lägga in lite bilder imorgon när jag hittat kamerasladden, samt berätta lite mer om henne :)














Kommentarer


Kommentera inlägget här: