TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

Mitt projektarbete!

Kategori: Amandas inlägg

Här var mitt projektsarbets-avslut, riktigt duktiga elever jag har!!
Ledning med käpphäst:
Amanda & Annie
Sedan:
Göran & Kortez- P
Ann-Marie & Rasmus
Solveig & Kennedy
Birgitta & Frisco
Maria & Electra
Gunilla & Scillag


Mina otroligt duktiga elever, jag är så stolt över dom!!
Tack för den här tiden, den har varit lärorik för både mig och er! :)


Har förvövrigt varit å tävlat idag, jag skriver information och visar filmer så fort jag får filmerna! :)

Kommentarer

  • annie säger:

    Tack för att jag fick chansen att hjälpa dig Amanda :)

    har varit lärorikt för mig med!

    kärlek till dig duktigaduktiga du! :)

    2011-05-07 | 22:14:09
    Bloggadress: http://annieforsberg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här: