TEAMDALARNA.COM

- Där kan ni läsa om oss numera

MIN BÄSTA VÄN

Kategori: Amandas inlägg


jag skulle kunna sitta och skriva 1000 A4-sidor om hur mycket jag älskar dig min vän,

du är min allra bästa vän, jag är så glad att jag har dig.
du får mig att le i dom jobbigaste stunderna, du får mig att kämpa vidare - det är för dig jag kämpar.
det spelar ingen roll om du inte kan hoppa 1.20, sålänge jag känner hur du kämpar för att göra mig lycklig.
du vill alltid mitt bästa, och du vill alltid göra bra ifrån dig - och när du gjort något du trodde du inte skulle klara syns det så väl på ditt uttryck hur nöjd du är, du visar med hela kroppen.
du kämpar för att du vill, du är inte byggd för att hoppa - men ändå kämpar du till det sista.

du är bäst, och du är bäst precis som du är.
jag älskar dig för den du är, det var därför du satte din plats i mitt hjärta första gången jag satt på din rygg.
jag minns den dagen så väl, tack så otroligt mycket anita hedin för att du hjälpte oss finna varandra. vi är dig evigt tacksamma, vi var som handen i handsken du och jag rasmus- som gjorda för varandra.

Jag kommer att älska dig tills dagen då döden skiljer oss åt, och jag kommer att älska dig i graven och i mitt andra liv. du kommer förevigt att ha den speciella plats i mitt hjärta som ingen annan fyrbent varelse kan ta.

min bästa vän i hela hela världen, tillsammans klättrar vi vidare i våran egna lilla stege.





Kommentarer


Kommentera inlägget här: